تبلیغات در اینترنتclose
کشف آخرین تب‌های بسته شده در مرورگر
تغییر نام کاربری
بازارچه

حمایت از ساسان اس ام اس


اطلاعیه ها


سیستم جدید سیستم جدید انجمن ساسان اس ام اس (بررسی مشکلات اولیه)
چت روم .....چت روم انجمن بزرگ ساسانــــ اســــ امــــ اســــ.....
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج:
  1. Top | 171

    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    23433
    نمایش سایر مشخصات

    موضوع کشف آخرین تب‌های بسته شده در مرورگر



    یکی از قابلیت‌های مفید کروم و دیگر مرورگرها، نمایش صفحات وب در تب‌های مختلف است. ممکن است به اشتباه تبی را ببندید که به آن نیاز دارید و نیز ممکن است قصد داشته باشید یک تب را که پیش از این بسته‌اید، دوباره مشاهده کنید.

    در این شرایط استفاده از تاریخچه مرورگر و پیمایش میان همه صفحات مرور شده کمی دشوار است. دوست دارید با یک میانبر، بسیار ساده و سریع تب‌هایی را که به‌تازگی بسته شده‌اند به ترتیب از آخر به اول باز کنید؟ با این روش می‌توانید در شرایطی که فردی از رایانه شما استفاده می‌کند و با حضور شما تب باز شده در مرورگر را می‌بندد نیز غافلگیر کرده و تب بسته شده را دوباره فراخوانی کنید.


    فراخوانی مجدد تب‌های بسته شده
    1 ـ انجام این کار در مرورگر کروم، فایرفاکس و اپرا بسیار ساده است؛ کافی است کلید میانبر Ctrl+Shift+T را همزمان فشار دهید. با هر بار فشار این کلید، تب‌هایی که اخیرا بسته شده ‌است باز شده و به این ترتیب می‌توانید آنها را دوباره مرور کنید. (کلید Cmd+Shift+T در مرورگر کروم روی رایانه‌های مک و کلید Cmd+Z در مرورگر سافاری قابل استفاده است)


    فهرست تب‌های بسته شده در کروم
    در صورتی‌ که از بسته شدن یک تب مدتی گذشته باشد و نتوانید در میان ده یا حتی 20 تب اخیر آن را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت مرور تب‌ها در حافظه مرورگر کروم کمک بگیرید. برای دسترسی به این بخش باید پس ا ز مراجعه به منوی اصلی روی History and recent tabs کلیک کنید. در منوی به‌نمایش درآمده فهرستی از تب‌هایی که اخیرا بسته شده‌اند در اختیار شما قرار می‌گیرد و با کلیک روی هرکدام فراخوانی آن تب اجرا می‌شود.

    توجه داشته باشید در صورتی‌که صفحه وب موردنظر شما مدت‌ها (روزها) پیش بسته شده باشد تنها راه فراخوانی دوباره آن استفاده از تاریخچه مرورگر است که با کلیک روی گزینه History یا فشار کلید میانبر Ctrl+H دسترسی به آن امکان‌پذیر است.


    فراخوانی دوباره بازماندگان در پنجره‌ها
    شرایط دیگری که ممکن است در وبگردی رخ دهد، بسته شدن ناگهانی پنجره مرورگر است که این پنجره ممکن است چند تب باز را در خود جای داده باشد. در چنین شرایطی برای مرور و فراخوانی تب‌های موجود در پنجره‌ بسته شده باید قابلیت اجرای مرورگر با تب‌های بازمانده را فعال کنید.

    1 ـ به منوی اصلی مرورگر کروم مراجعه کرده و روی Settings کلیک کنید.

    2 ـ در بخش On startup گزینه Continue where you left off را فعال کنید.

    3 ـ از این پس چنانچه پنجره مرورگر بسته شود و تب‌های مختلفی در آن باز مانده باشد با اجرای دوباره مرورگر، تب‌های بسته نشده فراخوانی می‌شوند.

    گردآوری: ساسان اس ام اس

    منبع: jamejamonline.ir



  1. Top | #1

    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    29
    نمایش سایر مشخصات

    icon1 کشف آخرین تب‌های بسته شده در مرورگر

    تصویر: http://www.newseo.ir/images/2016/10/google-top-rank.jpg سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است)

    • موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود


    طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.

    • به «جذب» مشتریان کمک می کند


    در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.

    • موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود


    تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.

    • برندسازی شما را تقویت می کند


    در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.

    • تقاضای آفلاین ایجاد میکند


    یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید. منبع : نیوسئو


+ پاسخ به موضوع
<-PostPage->



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


collapse

تاپیک های مرتبط

[Post_Last_User] post_new [Post_Title]
برو بالا