نازچتclose
اصولی برای جلب رضایت مشتریان !
تغییر نام کاربری
بازارچه

حمایت از ساسان اس ام اس


اطلاعیه ها


سیستم جدید سیستم جدید انجمن ساسان اس ام اس (بررسی مشکلات اولیه)
چت روم .....چت روم انجمن بزرگ ساسانــــ اســــ امــــ اســــ.....
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج:
  1. Top | 198

    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    23433
    نمایش سایر مشخصات

    موضوع اصولی برای جلب رضایت مشتریان !



    همیشه در مبحث بازاریابی و فروش موضوعی که اهمیت دارد رضایتمندی مشتریان است چرا که در صورتی که مشتری از عملکرد فروشگاه شما رضایتی نداشته باشد با تبلیغ منفی نام فروشگاه شما را خدشه دار و کاربران را به عدم خرید از شما ترغیب میکند در ادامه اصولی را مطرح میکنیم تا شما بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید.

    اصل و ماهیت رضایت مندی مشتری در این نهفته است و همین اصل است که تجارت شما را از بقیه چیزها متمایز می سازد. هر چه رضایت مندی بیشتر باشدموفقیت و سود شما نیز بیشتر خواهد بود.وجود وسایل ارتباطی یک روش راهبردی است که می تواند باعث شود که بخش خدمات به مشتریان در شرکت شما بیشتر پذیرای نظرات مشتریان باشد و شما را قادر می سازد که با مشتریان تان ارتباط داشته باشید

    پاسخ سریع و معنادار

    مشتریان انتظار تعاملات سریعی دارند. یک پاسخ سریع فقط زمانی ارزشمند است که شما به طور کامل سوالات، نیازها و اهداف مشتری ها را متوجه شده باشید.

    مشارکت با مشتریان

    در واقع شما فقط در حال انجام فروش یک کالا نیستید بلکه شما به همراه مشتری در حال انجام کاری مشارکتی هستید.کسب و کاری موفق است که بیشتر مشارکتی است و این مشارکت ارزشی را به کار شما اضافه می کند که به مشتریان تان کمک می کند تا اهداف و نیازهایشان را به درستی تشخیص دهند.

    ارتباط فردی

    روابط شخصی اکنون باعث می شود که معاملات و کارهای عادی و همیشگی تان بهتر انجام شود. با استفاده از راهکار حساب شده رسانه های ارتباطی، شما بین مشتریان تان مشهورتر و شناخته شده تر می گردید.

    گردآوری: ساسان اس ام اس



+ پاسخ به موضوع
<-PostPage->



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


collapse

تاپیک های مرتبط

[Post_Last_User] post_new [Post_Title]
برو بالا